Reklama
  • Piątek, 28 października 2016 (08:00)

    Multiplayer! To słowo dźwięczy mi w uszach, nie daje się wyrzucić z głowy. Multiplayer! W Wastelandzie 3 będzie multiplayer! Za trzy lata namówi enkiego: 9kier

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 października 2016 (08:00)

    Po dekadzie spędzonej na tworzeniu Killzone’ów przyszedł dla Guerrilla Games czas na gwałtowne zmiany. Wydanie sześciu ponurych shooterów z rzędu obudziło w developerach chęć „stworzenia świata, do którego – a nie z którego – chciałbyś uciec”. Ich wybór padł na pięknego erpega z otwartym światem. Spoglądał za horyzont: Cross

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Nie mam, obawiam się, superdobrych wieści dla tych, którzy jak ja liczyli na coś ekstra w związku z Arkham Underworld – mobilną grą w uniwersum Batmana à la Rocksteady. Stworzona przez Turbine od Lord of the Rings Online i wydana w wersji beta w paru miejscach na świecie już ponad rok temu obiecywała wyjątkową wielkobudżetowość, m.in. zatrudniając tych samych aktorów, którzy występowali w „dużych” grach serii Batman ­Arkham. W praktyce

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Z wierzchu to kolejne klikadło, które ma zamroczyć mózg i wyczyścić konto. Pod jego pstrokatą fasadą kryje się jednak coś więcej – American Dream to zarówno drwina z graczy, jak i (chyba nieświadoma) satyra na świat amerykańskich celebrytów. Zacznijmy jednak od tego, co naprawdę powinno was zainteresować: księżniczka popu wydała właśnie jeden z najlepszych albumów w karierze! „Brave” to płyta świadoma, na której Spears nie tyl

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Trochę źle czuję się z tym, że w polu na gatunek gry wpisałem przy nowym FarmVille to samo, co wpisałbym chociażby przy nowym Harvest Moonie. Swego czasu zagrywałem się w FarmVille, a potem w FrontierVille (doceńcie – to w zasadzie taki growy coming out). Powrót do serii przypomniał mi, czemu uciekłem od niej w popłochu. To rzeczywiście jest klon Har­vest Moona, ale bardzo różny od Story of Seasons czy rewelacyjnego St

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Filmówka lepsza od kinowego pierwowzoru. W dodatku powstała w zaledwie trzy i pół miesiąca, co z jednej strony znakomicie świadczy o talencie jej twórców ze studia Sticky Studios, z drugiej zaś stanowi kompromitację wytwórni, której przed emisją filmowego klopsa nie ustrzegło nawet 175 milionów dolarów budżetu. Suicide Squad w wersji mobilnej to precyzyjny slasher/­shooter offline z falami przeciwników, arenami i znajdźkami urozmaicającymi wyżynanie nie

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Obok Izaaka i Nuclear Throne – to najlepszy z wyrobów rogalikopodobnych, jaki mieliśmy okazję zaprosić na dyski w ciągu ostatniej kilkulatki. I jedyny, który dał się przekonać do tańców na platformach mobilnych. Słowo klucz to „taniec”, bo choć tytuł przystrojono w tradycyjne dla rogue­like’ów łaszki klasycznego fantasy, w istocie mamy do czynienia z grą rytmiczną. W każdym z proceduralnie generowanych poziomów musimy por

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    No, tego to się nie spodziewałem. Niby człowiek już stary i doświadczony, pierwszy raz z Kirbym zetknął się kilkanaście lat temu i wie, że należy oczekiwać po tej serii samych dobrych rzeczy. Ale żeby aż tak? Nintendo posiada trzy podstawowe serie platformówek 2D: w tych najbardziej hardkorowych gra się Donkey Kongiem, w tych umiarkowanie hardkorowych – Mario. W tych zaś, które włączamy, kiedy mamy ochotę po prostu przepłynąć spokojnie przez grę, spuszczając

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Deus Ex mógł być albo kolejną udaną odsłoną serii GO, albo niewypałem żerującym na premierze głośnego tytułu. Produkcja plasuje się gdzieś pomiędzy, bo choć nie można jej zaliczyć do nieudanych, to postawiona w świetle protoplasty niezupełnie potrafi obronić się sama. Hitman infiltrował plastikowe rezydencje, Lara Croft szukała skarbów w kolorowych krainach, a Jensenowi trafiła się wycieczka po burych, złożonych z wielokątów platformach. Przede wszystkim warto

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Twórcy Slendera: The Arrival próbowali połączyć Mirror’s Edge’a z klimatem Ori and the Blind Forest i Sztampowym FPS-em, W Którym Próbujesz Uratować Świat Poprzez Niszczenie Potężnej Technologii. To, co przez pierwszy kwadrans sprawiało, że czułam się jak skaczące po łące źrebię (w pancerzu wspomaganym), szybko się ulotniło i został tylko mierny FPS, w którym nawet nie ma broni palnej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0