Reklama
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Egiptolodzy, których dosięgła klątwa, zgodzą się ze stwierdzeniem, że niektórych grobów otwierać nie należy. Master of Orion tę tezę potwierdza połowicznie: to wyciągnięty z trumny trup – ale całkiem ładnie przypudrowany i, o dziwo, zaskoczył mnie grywalnością.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Winter Novel okazała się kiepską, wręcz fatalną visual novel, ale świetnym materiałem na stream. Trwał 2,5 godziny, choć grę da się niespiesznie przeklikać w godzinę, bo tak często się podkłada, że aż głupio tego nie obśmiać.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Kilka lat temu największą bolączką pecetowców były marne, zrobione na odwal konwersje, które potrafiły położyć nawet najlepsze tytuły konsolowe. Choć takie sytuacje nadal się zdarzają (vide Arkham Knight), to dziś problem dotyczy głównie wyskakujących zza każdego rogu niedorobionych ekssmartfonówek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    To naturalnie nie było nasze pierwsze rendez-vous. Z Assetto Corsą spotykałem się wszak wcześniej na PC i choć nie polubiliśmy się wtedy, to życzliwie spoglądałem w kierunku nowszej wersji konsolowej. Może tym razem uda się jej zrobić lepsze wrażenie?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Brawurowa wizja przyszłości. XX-wieczny cyberpunk, hakowanie na żywo przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu z 256 kB RAM-u i modemem 56,6 kb, a w roli głównej trzy nieustraszone przyjaciółki pracujące dla tego, kto zapłaci najwięcej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    W zeszłym roku, ku wielkiemu zdumieniu graczy i recenzentów, Ubisoft pomógł przyjść na świat Grow Home. Grze tak czarująco słodkiej, że bardziej pasowałaby na debiut indyczego studia niż tytuł w portfolio specjalistów od dojenia kilku wielkich marek. Miałem nadzieję, że to jednorazowy strzał i zapowiedź zmian w polityce firmy, ale – oczywiście, niestety – doczekaliśmy się sequela.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    W pierwotnych założeniach Champions of Anteria miało być kolejną częścią serii Settlers, ale na ostatniej prostej Ubisoft zadecydowało o odcięciu się od Osadników i wypuszczeniu gry jako oddzielnego tworu. Chwała bogom, bo ma z nimi tyle wspólnego, co ja z mongolskim baletem.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Za pierwszym razem skończyłam pod zimnym ostrzem gilotyny, za drugim – zgniłam w celi, skazana na dożywocie. Zakończeń jest jeszcze kilka, z ucieczką z więzienia włącznie, ale Bohemian Killing nie zasługuje na kolejne szanse.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Powrót do korzeni to mantra wszystkich podupadłych studiów, które się pogubiły i nie są za bardzo w stanie wymyślić czegoś autentycznie nowego, więc szukają pomysłu na siebie w rzeczach, które uczyniły je wielkimi. Z Team17 sprawa jest jednak bardziej skomplikowana.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Już pierwsze minuty zabawy krzyczały, że nie będzie to łatwa przeprawa. Żaden z Bounda Super Meat Boy, ale nieustanne potyczki z kamerą i sterowaniem sprawiły, że odłożyłam polską produkcję z ulgą.

    Czytaj więcej Komentarzy:0