Reklama
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Ech, zapowiadało się sympatycznie. Skakanko-zabijanka w ogarniętym konfliktem świecie owadów to duże pole do popisu dla scenarzystów, którzy mogliby np. sparodiować parę scen filmowych. Do tego potrzeba jednak polotu, a twórcy MilitAnta nie polatali wcale. Zamiast lekkiej, zabawnej historii zręcznie wykorzystującej specyfikę nietypowego tła fabularnego serwują smęty o jakichś kryształach, o które mrówki szarpią s

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Recenzje trzech płatnych dodatków do Just Cause 3 zamieściliśmy na łamach CDA, bo podstawka warta jest tego, by o niej przypominać. Szkoda, że DLC w porównaniu do niej są tak bardzo do dupy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Szczególnym afektem darzę tylko dwa gatunki gier: taktyczne rolpleje i staroszkolne strategie. O ile pierwsze przeżywają właśnie swój renesans, o tyle drugie są praktycznie martwe. Kiedy patrzę na Meridiana, zaczynam myśleć, że może to i dobrze...

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Asimov kiedyś napisał, że jeśli chcemy powołać do życia inteligentne roboty, to te nie mogą skrzywdzić człowieka ani przez zaniechanie dopuścić do jego krzywdy. Rzeczywistość i chociażby autonomiczne samochody udowodniły, że zasady te nie wystarczają – ale twórcy gier wciąż z niej korzystają. Livelock jest w pewnym sensie jej wariacją.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Nie do wiary, że minęło już sześć lat, od kiedy z walącym sercem po raz pierwszy załączyłem Formułę 1 od Codemasters. I że te sześć lat musiało minąć, by ich seria dorównała niezapomnianemu Grand Prix 4 od MicroProse.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Człowiek to zwierzę narcystyczne i przerażone perspektywą tego, że maszyna miałaby zająć jego nadrzędne miejsce w królestwie istot rozumnych. Jednocześnie wie, jak skomplikowanym jest bytem, i nieustannie próbuje wykreować coś na swoje podobieństwo. Eksperymentuje z klonowaniem, pracuje nad stworzeniem sztucznego mózgu... innymi słowy kopie pod sobą dołek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Siedząc przy Hue, długo nie mogłem się zdecydować: patrzeć przez różowe okulary czy poddać się markotnemu czarnowidztwu? Emocje całkiem adekwatne, skoro mówimy o produkcji, która powiedzenie „nadać życiu kolorów” zamienia w główny mechanizm rozgrywki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Papkin rzekł kiedyś, że przygodówki stoją na dwóch nogach – historii i zagadkach. I skoro w przypadku Life Is Strange czy tytułów Telltale mówimy o interaktywnych filmach, czas wrzucić Obduction do tego samego worka co The Witness – kategorii bazujących na eksploracji, ubogich fabularnie gier logicznych.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    W nocy z 30 na 31 sierpnia roku pańskiego 2016 rozpoczęła się nowa era w dziejach świata. Wyznaczyła ją premiera szóstego już dodatku do wciąż najpopularniejszego MMORPG z naszego kręgu kulturowego – do World of Warcraft. A imię jego – Legion.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 października 2016 (13:05)

    Gdy zapytałem twórców, co uważają za największy błąd popełniony w Endless Space, stwierdzili – zgodnie zresztą z tym, co pamiętam – że jest to przesadne skomplikowanie w kwestii zarządzania i niemożność przewidzenia skutków posunięć w późniejszych etapach gry. I wygląda na to, że w „dwójce” skupili się na poprawieniu tych elementów.

    Czytaj więcej Komentarzy:0